Hier verheug ik me op! Mooi debat over psychologie op de middelbare school!

Over een aantal weken verschijnt mijn nieuwe boek: Grote Gevoelens. Het speelt zich af op een middelbare school waar een wat excentrieke docent een module psychologie gaat geven. Psychologie op de middelbare school. Gebeurt dat dan al? Ja. Niet veel, maar het gebeurt. En als het aan mij zou liggen, gaan veel meer scholen het oppakken. Daarom vind ik het zo geweldig dat over deze vraag een debat georganiseerd wordt, niet lang na het verschijnen van Grote Gedachten. Hier vind je meer info over het debat. Is het wat voor je? Welkom, maar wel even aanmelden! Even op de link hieronder klikken voor meer informatie!

Debat psychologie

 

 

Geef een reactie

